Bestellen

Alles over het doen van een bestelling

Gemakkelijk je bestelling doen en volgen


Hoe Plaats ik een bestelling?


Zoek de artikelen bij elkaar die je wilt bestellen. Gebruik hiervoor de verschillende categorieën qua sokken die we voor je op een rijtje hebben gezet. Vervolgens kun je met de filters aan de linkerkant vinden wat je zoekt.

Als je een artikel hebt uitgekozen, kun je de juiste maat selecteren en op de bestelknop klikken. Je product wordt nu in je winkelwagen geplaatst waarna je de bestelling kunt doen door de betaling af te ronden.

Vragen over onze producten? Vraag het ons via e-mail of onze live chat!



Mijn bestelling is in behandeling


Bij het ontvangen van bericht dat uw bestelling in behandeling is genomen, begint het verwerken van de bestelling. Het is vaak erg druk in het magazijn en soms dienen producten bijbesteld te worden. Hierdoor kan je bestelling in sommige gevallen enkele dagen vertraging oplopen.

Wanneer de bestelling is verzonden krijg je bericht per mail dat de bestelling verzonden is. Ook krijg je van van onze verzendpartij de tracking code toegezonden om de bestelling te volgen.



Product of maat niet beschikbaar?


Het kan voorkomen dat er een bepaalde maat of artikel niet op voorraad is. In dat geval kunnen wij je ervan op de hoogte stellen wanneer het product of je maat weer beschikbaar is. Stuur ons een bericht per mail en we geven een seintje wanneer het product weer op voorraad is.